EsraErdoan Arkadaşlar sonunda bebeğimi kucağıma aldım. Zor bir süreçti ama herşey geçecek inşallah. Normal doğum bekleyip sezeryan oldum. Hikayem biraz uzun daha sonra yazacagım inşallah. Oğlum beni bekliyor. 👼🏻
Naz1905 EsraErdoan gözün aydın rabbm analı babalı büyütsün sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah🙏🏻