Kızlar iki gündür yüce Rabbim bir bel ağrısı yaşatıyor bana Allah düşmanıma vermesin 😔 belimin sağ üst tarafında kalça üstüne emek geliyor ama omurga kısmında değil omurga ile simitlerin tam ortası . Sağ tarafıma adım attığım an ağrı oraya çıkıyor mümkün değil yuruyemiyorum, ayakta iş yapamıyorum, sağa eğimli hiçbir şey yapamıyorum afedersiniz ayakta iç camasirimi giyemiyorum yani . Bunu yaşayan veya çözümünü bilen var mı ?? Doktora gitsem film cekmeyecekler ilaç zaten parol dışında vermeyecekler hamilelikten diyecekler 🤷🏼♀️🤷🏼♀️