Melkk canım bundan iki hafta önce bana da dedi göbek çevresi ultrasonda 16 gün geri görünüyordu o ara çok düzenli beslenmedim şeker çıktı ne yiyeceğimi bilemedim korkudan yemedim . On gün sonraya kontrole çağırdı o süreçte ben sabah kahvaltıda iki yumurta, kaşar,ceviz zeytin beyaz peynir, domates salatalik yedim. İki üç saat sonra fındık badem yedim . İki saat sonra bir gün sebze bir gün bakliyat olacak şekilde öğlen yemeğimi düzenledim (yeşil mercimek kesinlikle tüketmelisin) iki saat sonra süt ve muz yedim akşam yemekte balık, tavuk veya et salata ile ayranla tükettim akşam yatmadan da muhakkak ya süt içtim ya yoğurtla yulaf karıştırdım yedim . On günde o geriliği toparladı ve 270 gram civarında kilo aldı haftasını yakaladı bu arada gram kilo almadım çünkü şekerli ve karbonhidratli gıda tuketmedim . Umarım toparlar bebişin 🙏🙏