Temmuz da detaylı ultrasona gireceğim ama kafamda binbir turlu iğrenç ve korkutucu senaryolar var, çok pimpirikli ve bi o kadar korkak bi anneyim.. Hareket de hissetmiyorum daha henüz:( Öyle arada pit pit bir şeyler oluyor ama arada yokluyor sonra daha gelmiyor 2 3 gün sonra yine oluyor falan. Korkuyorum. Halbuki hiç bir sorun yok gittiğim tüm kontrollerde.. Neden sürekli felaket senaryoları kuruyorum? Nasıl kurtulurum bu senaryolardan?