Doktor bize de iki seçenek sundu ama ben sonuç ne olursa olsun birşey değiştirmeyeceğini düşündüğüm için kabul etmedim açıkçası. İkili ve dörtlü tarama şeklinde ilerlemeye karar verdim. Doktor da herhangi bir sorun görürsek o zaman isterseniz yaptırırız dedi. Düşüncem şu ki öyle bile olsa ne olacak diyelim ki Fetal DNA ‘da da Kromozomal bir bozukluk saptandı ben çocuğumdan vazmıgeçeceğim hayır benim çocuğum olmayacak mı bu çocuk o yüzden birde doğum paketinden ekstra 4000 5000 ona vermeye ne gerek var. Madem bu kadar önemli bence artık özel hastaneler ikili ve dörtlü taramayı kaldırıp fetal dna yı dahil etmeliler paketlere.