Ilkbebek123
31 + 0 'da doktoruma gitsem beni rapora ayırımı
Busrahio
Bildiğim kadariyla 32+0 olması gerekiyor yani tam 32 haftayi doldurmus olman gerekiyor
Meltem35
Evet 32+0 da doğum öncesi raporunu veriyor 8 haftalik. Ama istersen gidip 1 hafta ek rapor alabilirsin. Benim doktorum ağrılarım olduğu için heyet raporu teklif etmişti ben kabul etmedim 32+0da gittim raporumu aldım
Duyguynrky
32+0 da alıyorsun canım ama arkadaşın dediği gibi ek rapor alabilirsin. Biri yasal iznin diğeri doktorunun verdiği izin oluyor. Ama 31’de devletin verdiği izni yazamıyor doktorun.