Kizum merhaba benim ilk bebeğim 4.250 doğdu. Epizyotomi yapılmadı ama doğumda birkaç yırtık oluşmuş, doğum anında zorluk çekmedim fakat suni sancı fenaydı. Bu kez epidural isteyeceğim ve kiloma dikkat edeceğim, 16 haftalık hamileyim inşallah bu sefer çok iri bebek olmaz 🙅♀️