Canım şimdiden hayırlı olsun🤗 Bende bingöldeyim. Hamileliğimin ilk ayında devlete gittim hiçbir şekilde ilgi alaka yok. Aynı anda 4 hasta içeri alıyorlardı ve sorularını dahi düzgünce soramıyorsun. Sonra Bingöl Özel Hastanesine gittim ordanda açıkçası memnun kalmadım. Son 4-5 muayenedir Dr.Engin Akgündüz ün kliniğine gidiyorum ve en memnun olduğum doktor. Sürekli doktor Hastane değiştirme durumda kaldık Malesef 🤷🏻♀