Crnn_1 Kızlar yarın ultrasonum var çok heyecanlıyım ilk defa gitcem sizin bebişler kaçıncı haftada gözüktü
Bbbbnn Crnn_1 canım 5. Haftada kese göründü 6 nın sonunda kalp atımı duyuldu beta ile akalaı biraz beta 1500 olunca vajinal 3500 üzerinde karından kese görünüyor diye biliyorum, inşallah güzel haberler alırsın ☺️
_fatima_1234 Bbbbnn merhaba hangi siklikda ultrasona gitdiniz ben 7 haftalikken gitdim ilk kalp atiwini falan duyduk wimdi 11 +6 da gitcem sali gunu acaba bisey olurmu cunki mesafesi cokta biraz tedirginim
Bbbbnn _fatima_1234 canım benim öncesinde kaybım olduğı için 10. Haftaya 2 haftada bir gidiyordum hatta 10 gün içinde ücretsiz muayeneyide kullanıyorduk haftada bir gidiyordum 10. Haftadan sonra 3-4 haftada bir gidicem geçmiş zaten zamanın canım olmamıştır inşallah bebişine bir şey az kalmış