Aysenuryamac
Hanımlar hamilelik nasıl gidiyor ne belirtilerniz var. Benm şuana kdar hç belirtim yoktu sadece çok kötü kokulardan etkileniyordum bugunlerde baş ağrısı ve üsküfram başladı ne zaman geçer acaba
Prensimingeliyo
12 yada 13haftaya kadar sürüyo
Pinar38
13haftalık olana kadar benimde pek belirtim yoktu ama sonra allaaaahh bir bulantı bir kusma bütün kemiklerim sızlıyordu 19+3 olduk inan daha 2-3 gündür yeni yeni kendime geldim tabi herkesinki değişik oluyor siz benim gibi olmazsınız belki de
Aksoycansel
Bugün 10 haftalık olduk ☺️ Mide yanması ve kötü kokulardan çok etkilendim.. halsizlik uyku sürekli olan seydi zaten azalıyor yavaş yavaş ☺️☺️
EvinG
Bende 10+1 pek belirtim yok tam tersi uykusuzluk yaşıyorum değişik bir hamilelik benimkisi sanırım