Cigdmylmz Kızlar sezaryan sonrası normal doğum yapan varmı acil bilgiye ihtiyacım var benim ilk sezeryan şimdi normal doğum yapmak istiyorum şansım varmı??🤤
Deletedmom2265 Cigdmylmz Ben sordum doktoruma meraktan dedi ki Kadının üst zaten dağılmış bari altı dağılmasın ben önermiyorum 🤷🏻♀️
Cigdmylmz Cigdmylmz alt neden dağılsın ki tam tersi bütün vücut temizlenicek yani her doktor aynı olmuyor devlet normali destekliyor bana şansın var dedi bakalım ne olacak
Kamumu Deletedmom2265 hahaha iyi söylemiş 😁 bende sezeryan oldum normal istiyorum birdahakini. Bende düşüneyim dediğini 😁😁
Deletedmom2265 ilayy Çokta iyi bir doktor herkesin anlayacağı şekilde yanıt verdi desteklemediği için. Tabi senelerce aynı doktora gidince bir samimiyette oluyor ben rahatsız olmadım yanıtından 😊