Merveclnk dün yaptım erken gebelik testi 4 gün vardı adete işte. Elimde başka test yok, adeti bekleyeceğim. İki tane net belirtim var bir idrar koyu ve tortulu ikincisi yumurtlamadan beri göğüs hassasiyeti geçmedi şu an dokunulmuyor bile, adet öncesi olduğu gibi değil. Testte çıkmadı ama işte