Kızlar normalde 3 aydır ovulasyon takibi yapıyorum ben ama ilk kez gebelik testi yerine denedim testi , aranızda illaki vardır bu konuya net vakıf anne adaylari🤍 bu ay gecikme 4-5 gün olmadan gebelik testi yapmayacağım diye kendime söz vermistim o yüzden erken böyle bi bisey görmek bi heyecanladirdi beni