Seherrr1234 Ara ara karın ağrısı çekiyorum çok şiddetli değil ama aralıklarla. Acaba doğum sancısımi ? Belimde vs ağrı yok tuvalete çıkmakta zorlanıyorum afedersiniz. Var mı böyle birşey yaşayıp doğumu başlayan ? Gideyim mi acile