bugun 19+6 haftamda ayrıntılı ulrtasyona girdim 2. çocugum ve dudağında boşluk görüldü yarık dudak dediler çok üzgünüm hiç böyle bişey duymamıştım daha önce ilk kızımda hiç bir sorun yoktu hagtaya tekrar başka yerde ultrasyon yaptırcam ama başına böyle bişey gelen var mı böyle görünüp aslında olmayan. Pazartesiyi zor bekliyorum saattlerdir moralim çok bozuk