Oziey ben de bugun kuaförüme sordum aynı şeyi bana organik boya iLe isteyene yapıyorum normal boya iLe yaptıran da var dedi tercih meselesi ama dedi ne kadar da olsa kimyasal oluyo kokusu vs gibi bence ertele diyince vazgeçtim ilk bebeğim de de doğumdan hemen sonra yaptırmıştım bunda da öyle yaptırmayı düşünüyorum