Lylaars Kizlar ya ben oksapar iğne kullanıyorum da normal doğum yapan var mı doktorum normal doğumu bekleyecem dedi de
Ak_sade Lylaars merhabalar, 35+3 teyim normal doğum yapabilirsin dedi doktorum hatta erken doğum riskim var 4. Haftamı deviriyorum. oksopar igne kullanıyorum. 0,6 likti 2 haftadir 0,4 e gecis yaptk
Annesininportakali53 Lylaars doğuma daha çok var ama hem devlet hem özel kontrolluyum eğer düşük dozda kan sulandirici kullanıyorsan ve yanında farklı şeyler yoksa bebekle ilgili normal doğuma engel değildir demişti ama yüksek dozda kullanıyorsan ve damar tıkanıklığı gibi sebepler yatiyorsa altında bebekte son dakika bur aplikasyon gelişirse kan kaybı olmasın diye yüksek doza mecbur sezeryan yaptırıyorlar kuzum
Lylaars Ak_sade bnde şu an da 35+0 dayım 40 da gelmez se suni sanci vereceğim dedi bekleyecez dedi bebegimiz sağlıklı doğsun da ondan korktum herhangi bir sikinti olabilir mi
Ak_sade Lylaars salı günü çatı muayenesi olacağım çocuk kanala girmiş her an hazırlıklı olmam söylenildi doğum yaptığımda mutlaka bilgi geçeceğim sizede 🫠 ama korkmayın derim kesinlikle 😇
Lylaars Ak_sade yaa lütfen bana da söyleyin yaptığınız da sağlıkla insallahb benimde kafası aşağıda imis ama bu kanala girdiği anlamına mı geliyor acaba
Ak_sade Lylaars tabiki mutlaka 😇 hayır baskı yapıyor olması gerekiyor kamerayla kontrol ediyor her gittiğimde muayene haftada 1 kere rahime yakınlık ölçülüyor 16 cm di baskı yaptıkça aşağı iniyor en son raddesi 27 cm dedi progestan fitil kullanıyorum 4 haftadır salı günü bırakacağız fitili artık gelişimini tamamladığını söyledi doktorum
Lylaars Annesininportakali53 Annesininportakali53 yaaa o zamam bizimkinde bekler normal doğumu bakalim galiba çok kişi var bu şekilde olup da normal doğum yapan
Lylaars Ak_sade şu an benim. Bebegimde aşağıya doğru cok baskı yapıyor acikcasi surekli tuvalete gidiyorum acaba kanala yerleşti gini mi gosteriyor
Ak_sade Ak_sade 4 günlük olduk sezeryan ile doğum yaptım bir kızçem geldi dünyaya 👧🏼 Kontrole gitmeden önce en son gece ki ignemi vurulmamistim her ihtimale karşı hiçbir sorun olmadi çok şükür 🙏🏼
Cicilibicili Lylaars doğuma kadar hep vuruldum. Hayır hiç bi tehlikesi yok. O yüzden içiniz rahat olsun☺️
Annesininportakali53 Lylaars aynen kuzum oksapar kullanman normal doğum yapmana engel değil sadece doktorun devamlı gittiğin doktor olsun herseyinden haberdar olsun durumunu bilsin ki ona göre iğneyi önceden kesiyorlar
Lylaars Cicilibicili tesekkur ederim ben de hayirlisi ile normal doğum yapayım hem bebegim hemde kendim için