Nur79 Kızlar 23 haftalık gebeyim doktor rahim ağzı kısalığı var dedi, hafta hafta takip edicem dedi Sizde böyle bir şey oldu mu tecrübeli anneler
Edlina Nur79 benimde 23+6 da rahim ağzının 17mm olduğunu öğrendik yatışım yapıldı ilk ilaçlarla uzatmaya çalıştılar 19 mm yükseldi ama sonrasında gün geçtikçe kısalmaya başladı 13mm kadar indi 24+4 te acil serklaja alındım o günden beridir yatıyorum ilaçlar kullanıyorum 32. Haftaya geldik 😇
Fatma0090 Nur79 ilk gebeliğimdi acılma ve enfeksiyondan suyum geldiği için sezeryan doğumum oldu 23+2 de kaybettim sonra. Suan tekrar hamileyim 12+6 rahim agzına dikiş atıldı serklaj oldum ve sürekli yatıyorum suan 19+0 ız
Edlina Nur79 ilk 10 gün duş bile yasaktı sadece tuvalet sonrasında uzunluk sürekli 23mm çıkınca doktorum evde küçük yürüyüşler ve oturabileceğimi söyledi ama abartılı ve yorulacak şekilde asla değil yormamalısın kendini hastaneye gittiğimde bile tekerlekli sandalye ile dolanıyorum Ayretten kasılma önleyici ilaçlar kan sulandırıcı progestan falan kullanıyorum
QUEEN088 Nur79 ben hala yaptırmadım.Fitillerle ilaçla uzanması için çalışıyoz.ama 20mm altına düşdüğünde doktor yapıcak
Edlina Nur79 genel anestezi uyguluyorlar sonrasında adet ağrısı gibi ağrı oluyor ama serumlar vs geçiyor
Fatma0090 Nur79 hayır canım ben de cok korkmuştum ama korktum kadar yokmus belden uyusturdular kendimdeydim yarım saat kadar sürdü işlem sonra uyusukluk gecti cok az Bi agrım oldu agrı kesici ve serum yapıldı gecti Bi gün yatıyorsun hastanede zatn sonra yürümek faln yasak sadece lavaboya git gel dedi doktorum onun haricinde hastane için yolculuk yapıyorum iki haftadan iki haftaya ilişki iş hepsi yasak
Edakrc Fatma0090 merhaba bende ilk hamileliğimde 26 haftalıkken doğum yaptım vefat etti şuan tekrardan hamile kaldım bende 12 haftalıkken serklaj ameliyati oldum şuan 19+ 5 olduk çok şükür bu süreci yatarak mi geçirdiniz ilaç kullanıyor musunuz?
Edlina Nur79 ilk başlarda endol kullandım ama bebeğin suyunu azaltıp kalbine zarar verdiği için sanırım 48 saat falan kullandım şimdi hergün oksapar iğne , nidicard , progestan ve haftada 1 proluton iğne
Edlina Nur79 kişiden kişiye değişiyor o sanırım bende kısalıyordu gün geçtikçe hergün kontrol ediliyordu en sonunda serklaja karar verildi