Mrvayb Sezeryan dogum sonrasi kac gunde bitti kanamaniz benm 36 gunum doktorum qzalmasi icin agri kesici verdiii
Dark Mrvayb benim çok az 1 hafta oldu ama kanama değil de leke gibi. Sonra geldi gitti derken 25 de tamamen bitti
tulay06 Dygderin aaa bende oldu. İlk günler yoğundu sonra zamanla azaldı tabi. Demek ki kişiye göre değişiyor.
Dygderin Mrvayb hayır canım olmadı. Normal doğumda oluyor diye biliyorum. Sezeryandan hemen sonrası kanama olmuyor. Aylar sonra adet kanaması başlıyor.
Hlyhsrv Benim şuan 13 uncu günüm 2 gündür az biraz kanama oldum. Aralarda ufak ufak olmuştum. Sağlık ocağında sordu kanama oluyor musun diye iyice merak ettim pazartesi kilo kontrolüne gideceğim. Ozaman sorucam
_neslihan_ Mrvayb vallaha bende de olmadı 2 gün hastanede oldu o kadar 23 gün oldu hala silinti geliyor oda turuncu yada pembemsi
Hlse Canm ben dçsezeryan sonrası. Hemen kanamqm oldu ve 40 boyunca surdu 40 dogru yavas yavas azaldı herkeste olmayabilir oladabılır bunyeyşe alakalı ben hemen adet oldum sezeryan dan sonra