Hopee Merhabalar hanımlar, Nst de değer en az kaç olunca, doğum yakın sancı fazla denilebilir, doktor pek açıklama yapmıyor da ,bilen paylaşabilir mi 🤷🏼♀️
Hopee Ayyyyysaaarp dimi az bize de anlatın neye göre , bilelim içimiz rahat etsin,bana da çok yüksek yok diyor 🤷🏼♀️🙂
Hopee hunilimom bende kasılma ağrı sızı çok fazla, özellikle son iki haftadır, o ağrılara göre iyi değerler, yürümekte oturup kalkmakta, uyumakta zorlanıyorum, hakkımızda hayırlısı 🤷🏼♀️🙂