Htcbcc 32 haftalığız kızlar şu an. Erkek olacak bebeğim. Yürüyüşe çıkarken biraz zorlanıyorum ve çamaşırım eve dönünce ıslak oluyor. İdrarımı yapsam hissederim gibime geliyor. Su mu idrar kaçması mı anlamadım. Yaşayan var mı başka acaba ?
Betiiiiiii Htcbcc bende hep islaklik hissediyordum megersem enfeksiyon varmis bi doktorunuza danisin isterseniz
Hafize27 Sıcaktan dolayı terleme oluyor bende her gün değiştirip yıkıyorum su olsa az az da gelse damla damla akıyor
Htcbcc Rengi de su gibi renksiz yani yürüyünce oluyor genelde anlamadım bende. Teşekkür ederiz sizlere yine de