Sezgin valla aynı durumdaydım kom ne derse düsüncen degiamıyo benım dogumum basladı 6 cm acıklıgom vardı hastanede hemsıreye ben doguramıcam gıbı gelıyo sankı hıc dogmıcak gormıcekmişim gibi geliyodu sımdı yedı aylık dogduktan ıkı ay sonra nasıl gectı anlamadım cunkü hergun yenı bişey yapıyo bı bakmıssınız buyümüs allah saglıkla kucagına almayı nasıp etsın