MerveGrses değerlerin gayet güzel bence canım. Ultrasonda bakıldı mı?
Ben de senin gibi Çarşamba ve Cuma günü kan testi yaptırdım ilki 202,05 ikincisi 390,3 çıktı. Benim de son adet tarihimi baz alınca programa göre 5+1 ama değerlerim oldukça düşük. Zaten doktor da dış gebelik olabilir diyip demoralize etmeyi başardı Cuma günü.
Ama senin değerlerin bana kıyasla Harika 😊 rabbim kalp atışını duyup kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🙏🏼