Bugün 2 ayrı doktora daha gittim. Biri alttan muayene etti yine ve normal dogum imkansız değil çatı kemiğinde o kadar dar değil dedi. Diğer doktora gittim ve oda ben hastalarıma çatı muayenesi yapmıyorum doğum sancılarıyla zaten kemikler bi miktar ayrılıyor sancı esnasında muayene ediyoruz zaten çocuk çıkmayacak derecedeyse anlık sezeryana alınıyor önceden sezeryan demenin anlamı yok dedi. Bakalım nst de sancılarım cıkıyor bende sancılarımı bekleyeceğim