Açıkçası hamileliğimin başından beri Esenyurt Esencan Ayhan yükselene gidiyordum ama taki cinsiyet yanılması yaşayana kadar 4 Li testimi de orda Salim beye yaptırdım fakat 2 doktordan da memnun kalamadım cinsiyet başta kesin net denilip 4 lü test de netleşti fakat sonra Ayhan beye söylediğimde 4 Lü test de ne çıktıysa o dur demesi ve hali tavrı umursamaz bir biçimdi baştan net kesin konuşmaması gerekirdi doktorun. 4 lü test de ise doktor kendi baktığında bebeğin herşeyin normal görüp kan testinde bir değer referans değere yakın çıkması beni endişelendir di doktor Ben baktığımda birşey görmedim ama değer kanda yalın çıkmış sen yine de detaylı ultrason çektir demesi birşeyden anlamaması anlamına geldi bana göre ve artık oraya gitmiyorum …