Miraygvrcn Kızlar bugün 11 günlüğüz normal doğum oldu çocuğumun başında iki tane şişlik var doğum esnasında olmuş sefal hematom geçici dedi doktorlar. Yaşayan var mı bu durumu
Sem7 Merhaba bizde 17 günlüğüz bizimde sağ tarafta sefal hematomn var daha geçmedi sizin nasıl oldu acaba çocuk doktorumuz geçer dedi fakat beyin cerrahi baktı cerrahi işlem gerekebilir dedi siz neler yaptınız acaba