Sadece NST kontrolüne gelmiştik.3 9.haftada açılmam hiç olmadığı için ve aynı zamanda da vajinam dar olup zorlanabileceğim için sezeryan kararı aldık. Hemen aynı gün ameliyata alındım. Epidural yaptılar ve inanın kızlar hiç ama hiç acımadı. Serum takarlarken daha çok canınız yanıyor. Zaten uyuştuktan 5 dk sonra bebişimiz kucağımıza geldi. Hemen temizleyip babamızla tanışmaya gitti. O sırada ben hala dikişlenmekle meşguldüm 😂. Ameliyat sonrası sürekli ağrı kesici felan yapıyorlar. Uyuşukluk geçtikten sonra da yürütüyorlar. Ben bol bol yürüyorum. Gaz çıkarmadan taburcu olunamıyormuş. Maalesef hâlâ hastanede bir gaz bekliyoruz. 😂