babysare Kızlar 37+3 günlük hamileyim. Bebeğin hareketini göbek deliğimin orda hissediyorum hala. Doktor doğum pozisyonu almış demişti geçen, kanala girince hareketini nerde hissederiz bilginiz var mı merak ediyorum
eslemesila babysare yine aynı yerde hissedersiniz doğum kanalı çok uzak değil kafasını sadece o yöne çevirmiş bekliyor demek diğer kısımları yine sağa sola her tarafa doğru hareket edecektir