meir22 Benim zaten 35 haftadan itibaren sertleşme oluyordu karnım da ama ben normal sanıyordum daha sonrasın da 36 haftaya girdiğim de baya zorlanmaya başlamıştım hani göğüs kafesimi sıkıştırıyordu yaşadığım yerde acile gittim tesadüfen muayene edelim dediler orada bir ebe vardı baktı ve 2 cm açıklık var dedi beni başka bir şehir Hastanesi’ne sevk ettiler orası berbat bir yerdi gece boyunca içeride kaldım gelen geçen muayene ediyordu 🙄 sabah saat 6-7 gibi hastaneden ayrılmak istediğimi söyledim ve çıktım kendi hastaneme ve doktoruma gittim orada nst ye bağladılar o ana kadar bile sancım yoktu sadece bebek sertlesiyordu 👍🏻 ama sancım çıkıyordu ebe bana bunun bir sancı olduğunu söyledi ama doğum yapmak için yetersiz olduğunu söyledi sonrasında genel işlemler falan derken sabah 9 da suni sancı verdiler yavaş yavaş açılma olmaya başladı ebe hanım sürekli perine masajı yaptı suni sancı tabiki zorlayıcı ama sonuç olarak bitip gidecek bir ağrı olduğunu düşündüm hep 😁 öğlen saat 12 de kızımı aldım kucagima dikissiz normal gördüm yaparak ☺️🙏🏻