Kızlar ya ben normalde 34+1 olduk sok adet tarihime göre ama dün ultarasonda 10 gün geri çıktı kızım 32+2 olarak gözüktü . Coraspini 36 da bırak demişti doktor e şimdi ben 32 yi mi baz alıcam 34 ümü o an doktora sormayı unuttum birdahaki kontrolde muhakkak sorucam belki bilgisi olan vardır . Sizce ?