Arkadaşlar selam;
Ben 2021 mayıs ayında küretaj oldum kanamam olunca sonrasında pataloji sonucuna göre mol gebelik teşhisi konuldu. 1 sene her hafta olmak üzere 6 ay kan verdim son 6 ayda ayda bir kan verdim betam 4. Ayda falan sıfırlandı. Mayıs ayınd atedavim bitt gebe kalabilirsin dedi dr um. Ben çarşamba günü 10 gün regl gecikmem vardı ve Betam 374 çıktı hamileyim. Hafta içi ilk kontrole gideceğim fakat böyle bir süreç yaşayan arkadaşların tecrübelerini duymak isterim. Sevgiler🌸