vaveylaaa19 aynısını ben yasıyorum dediğdinz gibi yüzüstü hatıyorım ağrı kesiliyor hatta iki iç hafta once yaklasık 8 haftalıkken batın mı cektirsem dedim sağ kaburga altım inanılmaz ağrıyordu, safra kesesisinden kortum, biraz sogan vs yemeyi kestim probiyotik içtim gecmişti, ik gindür yine bogazm durmadı çiğ sogan yedim biraz tursu yedim aksamına da bi güzel karpuz yedim, bagırsaklarım fıkır fıkır ama dısarıya cıkan nirsey yok. Yüzde yüz gaz ağrısı aynj adet olcaklıs gibi ağrı yasıyorum, su mevsimde özellkl karpuza dikkat etmekte fayda var, seker seviyesi yüksek oldgu için karaciger kaldıramıyormus frıktozu, zaten tüm organların sindirimi calısması zayıflamıs durumda.