Sena646 Henüz gelmedi malesef doğumdan sonra gelicek 😔 Ama olsun yinede çok beğenerek aldım hemen yatmıycak sonuçta diye teselli ediyorum kendimi 😅😅😅 Sizce nasıl güzel mi 😍🥳
Sena646 Turkolog12 Teşekkür ederizz bulunduğum şehirde kar bebek diye bir mağaza var oradan aldık 😊🥰😍
reyhankercek Çok güzelmiş bende kızıma ve oğluma istiyorum ilerde inşallah 🙏🏻 Ne kadara aldınız acaba
Tugbagelir Sena646 Ay masallah cok begendim keske benim evimde yer olsada bende alabilsem kiyafetlerini bile yatak odama koyacagim😂
Sena646 Tugbagelir ben en baştan ayırmıştım 2 tane odayı 😅😅 birisi büyük birisi küçük oda hangisine uygun olursa orayı yapıcam bakalım boş kalan oda ya da koltuk falan alırım diyorum 😊🤗❤️