Bugün şeker yüklemesi yaptırdım saat 3 tü çok aç değildim tokta değildim kahvaltı yapmıştım bir şişeye yaptılar bitirip 1 saat sonra kan alicaz dediler tabi ilk önce içmeden de aldılar bitirdim ilk 5 dk birşey olmadı 15 20 dk sonra midem bulanmaya başım dönmeye elim ayağım titremeye başladı ve dayanamadım kustum yinede 1 saat sonra tekrar kan aldılar sizce geçerli oldu mu yoksa geçersiz mi oldu