hamilemommy 35+2yiz bebeğim 3100 gr doktor normal doğum biraz zor dedi 🥺bende normal doğum istiyordum hayırlısı 🙂
tarcinnnn hamilemommy aynındurımdayız 35+4 de 3250ydi doktor böyle devam ederse sezaryen gibi görünüyor dedi 🤭 bakalım takip edeceğiz pazartesi kontrolüm var 36+4de
melsedd hamilemommy 34 haftalık olduk bizde 2800 şu an banada iri falan dedi ama sezeryan falan demedi tabi bende normal doğum istiyorum inşallah öyle de olur sağlıkla gelsinler de🫣🫣
-_Esra_- Annem kardeşimi 4400 gram normal doğum yapmış, Aynı şekilde Kuzenim 4150 gram doğurdu kızını ikisi de normal doğumdu doğmayacak bir kiloda değil sizinki Bence çatı darlığından demiştir.
Deletedmom52620 hamilemommy onu tam bilmiyorum ama genelde ultrasonda bebek kafasını ölçüyorlar normal doğum veya sezeryan için kilosu 35 haftada 3100 çıkmış kilo alır diye düşündüğü için o yüzden de demiş olabilir
tarcinnnn hamilemommy benim de 37de yapacak. İlk gebelikte önermiyorlar 4 kilo üzerine normal doğumu dedi. Yine de kontrol edecek bakalım. Yırtık vs olma ihtimali yüksekse riske atmayı düşünmüyorum ben.. sezaryen olurum bebeği de hiç riske atmam