Elif0080 Merhaba hanımlar.. Ben 22 haftalık hamileyim ve Ankaradayım.. Gebe okuluna gitmek istiyorum benim gibi programa katılmak isteyen veya katılan var mı? Hangi yolu takip etmem gerekiyor? Postuma yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim 💋🥰
Verasmommm Elif0080 vallahi ben gebe okuluna gidemiyorum çalıştığım için ancak gidenler var ben GATA’da takipliyiim sanırım oranın çarşamba ya da perşembe günleri olması gerek gebe okulu ancak gidebilmek için oradan mı takipli olmak gerekiyor bilmiyorum
Feyza-nur Elif0080 ben etlik zübeyde hanımınkine katılmıstım 2 hafta online olarak sürmüştü cok memnun kaldım
Elif0080 Feyza-nur Çok teşekkür ederim 🙏🏻😊 hem online hem yüzyüze olan eğitimler varmış.. Ben yüzyüze olanına katılmak istiyorum yinede çok teşekkür ederim burayıda bir araştırcam mutlaka belki yüzyüze programları da vardır ☺️☺️
Elif0080 AspenKarmen Bende hemen doldurayım form evimde yakın çok güzel olur ☺️ çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏻 siz kaç aylık hamilesiniz 🥰