127383 Liyasmum yok kuzum bize denk gelmez onlar. Her anne güzel bir ortamda doğumu hak ediyor ama gel gör ki şartlar el vermiyor
Acemianneee08 Yasozi canım benm demir iki can hayat sigortası var 32 den beri nstye giriyorum sifoeta karşılıyo hiç ücret ödemedim
ikicocuklubiranne designermom iyi bari sevindim muayene ücretleri biraz fark etti. Gerçi benim doğum ekimde Temmuz da zam gelir ☺️
Ebru_guner Kubraa5353 ben de Esenler Medipol da 60 TL veriyorum neye göre değişiyor acaba mega olmasından kaynaklı mi yoksaa doktordan mi merak ettim
Kubraa5353 Ebru_guner mega olmasından kaynaklıdır. Doktor ile ilgisi olacağını sanmıyorum. Her şey bir tık pahalı megada.