1Neseekokcen_ Merhabalar kızlar uyurken nasıl yatıyorsunuz ☺️Biz 10 haftalığız ben tedirgin oluyorum nasıl yatsam diye 😁☺️İlk gebelik olunca biraz tedirginim
kuzucumoglum 1Neseekokcen_ bende yarın 10 olcam uykuda bazen farkında olamıyorum sola yatmaya calisyorum yinede ☺️
Verasmommm 1Neseekokcen_ valla ben o haftalarda hep yüz üstü yatıyordum keyfini çıkarayım diye diğer türlü asla uyuyamam çünkü ta ki karnım çıktı ufakta olsa yan yatmaya başladım sırt üstü yattım 20. haftadan sonra da sırt üstü yatmayı bıraktım anlayacağın yatamıyorum :D
Slnynk22 kuzucumoglum 1Neseekokcen_ daha cok erken. Nasıl rahatsan öyle yat. KArnının cıkmasına bile cok var ☺️ Bebek büyüdükçe o seni nasıl yatırcagını söylüyor merak etme 35. haftaya kadar sırt üstü yatabildim. Yan yatmak beni daha zorluyodu. Simdi 37 haftalığız sağ yanıma yatırtıyor.solda batma oluyor. Sırt üstüde baskı oluyor biraz ama yinede yatabiliyorum az cpk 😂
Eeeyyyllluuulll 1Neseekokcen_ 37 haftayım canım nasıl isterse öyle uyuyorum. YouTube da bi doktor bebek aşırı hareket ediyorsa sana sinyal veriyordur pozisyon değiştirmelisin diyor. Vücut kendi pozisyonunu belirliyor zaten
Nurcanyks 1Neseekokcen_ ben16haftama kadar yüz üstü bile yatıyordum sağ sol sırt üstü her pozisyon rahattı ama şimdi bu son haftalarında o kadar zor ki uyumak ayakta uyusam daha rahat uyurum yani solo doğru uyuyorum
Ebbruc 1Neseekokcen_ doktor 12.haftaya kadar rahat yatabilirsin istediğin pozisyonda dedi ama ben sola yatarken yada sağa yatarken bile karnımın üstüne yatıyomuşum gibi geliyo ve vicdan azabı çekiyorum 😂😂 7+4 haftalığız
hanzade0 1Neseekokcen_ Dr Banu Çiftçi’nin youtube kanalında bununla ilgili videosu var izleyebilirsiniz. Ayrıca okuduğum kitaplardan da bildiğim kadarıyla şu haftalar da nasıl yattığınızın önemi yok 27. haftaya kadar istediğiniz şekilde yatabilirsiniz.
HanifeAhmet 1Neseekokcen_ benimde ilk gebeliğim henüz karnım çıkmadığı için yatış konusunda hiç zorlanmıyorum her pozisyonda yatıyorum şuan 😇