gzdeal C1-bebek benimde nasipse oğlum olacak fakat hayatımda duyduğum en saçma şey erkek senesi kız senesi vs cinsel beraberlik sırasında vücutta hangi hormonlarda atış var ise cinsiyet ona göre belirleniyor.
Elisam123 Erkek senesi bence herkesin oğlu oluyor kız bebek bekliyordum bugün doktor kesin erkek dedi
Sofistikee Annemlerin apartmanda 4 hamile var 4 ude kız . Buraya bakıyorum erkek senesi diyorlar. Benim de kızım olacak. Bence böyle bı şey yok.
snmhsnn Benim de çevrem hep erkek bende erkek bekliyorum öyle bir şey olsaydı yaşıtlarımız genelde kız ya da erkek olurdu ama nüfusa bakınca yüzde 51-49 falan oluyor o da pek anlamlı değil zaten 😊
Enesinn_annesiii Hamileliği geçen sene başlayanlarınkı kız oluyor gibi cevremdekiler öyle bu sene bende kimi duyduysam erkek diyr 😁