1234momsss Ben hamile degilken bile ölmüyorsam ilac kullanmazdim , hatta hamileligimde o kadar ilac yazdiki doktor dedim bu ne. Rocacutane i cok istiyordum ama dudaklarim zaten oturdugum yerde catlar kanar , e karacigere etkisi falan da var ve kullanan bir kac kisi bir kac sene sonra tekrar sivilcelenmeye basladigini soyleyince ailem izin vermedi bana imzalatmadilar. Ama oyle igrenc ki aynada gordugum halim. Birde benim takintim var purussuz olacak her sey , her yerim. Gratise gittik bi gun ablamla , kadin bakti anladi neye baktigimi (garnier tarzi markalarin sivilce urunlerine bakiyordum) dedi ki bosver onlari al sana eczana markasi kompak sabun ve tonik verdi. Her canin sikilinca kalk yuzunu yika tonikle dedi , gunde 6 7 kez yikayip tonikledigim oldu. Basta kusar gibi oldu cildim sivilceyi arttiriyo falan dedim , ablam zorla ikna etti devam et bir ayda olmaz bu isler diye (cildi bebek gibi konusur tabii dedim) ama devam ettim. Suan sabun tonik kullamiyorum ara ara regl zamani cikiyordu o kadar sonra hormonlar sagolsun toparlandik falan suan sadece kusarken yuzume kan oturuyor arada onun disinda problem yok ama cok zor donemdi dusununce gene delirdim :D