Evet kızlar 3 gündür burada bebeğimi çok aşağıda hissediyorum ağrılarım oluyor demiştim bugün dayanamadım hastaneye gittim serviks uzunluğu 43cm rahim kapalı ve bebek doğum pozisyonu almış dedi baskı bundan dedi. Ama ben baya baya yürürken zorlanacak dereceye geliyorum tabi bu sürekli böyle değil yürüdüğümde çok ayakta kaldığımda kasıklarımdaki kemiklerim ağrıyor. Bugün doktorla pek konuşmadım başı kalabalıktı ama bu andan sonra me yapmam gerekiyor yani daha dikkatli olmak temizlik vs yapmamam mı lazım? Yürüyüşlerim vardı günde 30 dakika falan. Tecrübeleriniz ve doktorunuz Önerileri neler?