Newmom16 Hanımlar nişanı gelenler nasıl bir şeydi ne renkti ve doğumunuz ne zaman oldu sonrasında yardımcı olur musunuz?
kahvesever__ Newmom16 benim ki beyaz sümsüksü şeffaf jel gibiydi sabah nişanım geldi gece suyum geldi bir gün hastanede yatım sonra doğum oldu
glsmsny Newmom16 benım 3 gün önce geldı. Sarı kanla karışık iltihap gıbıydı. Hala kahverengı devam edıyor. Normalmiş sanırım. 2 cm açıklıkla beklıyrz 39+1 iz. Hareket yapyrm beklıyoruz açılmam çoğalsın dıye. Bebek aşağı inmiş zaten. Doğumun yakın dedı ama hayırlısı bakalım
Semanurclskn kahvesever__ sümüksü akıntıdan farkı ayrılabiliyor mu peki normalde de bazen akıntı olabiliyor çünkü
TemmuZbebesi Benimde dun gece beya sari gbi sümüksü jel geldii sabahta devam etti kesildi,doktor günümdu bugun kasilmalarim baslamis ama acikligim yok 37+5 suan acilma olur mu bilmiyorum bebek asagi pozisyonda
TemmuZbebesi Akıntı daha beyaz oluyor benm hamileligimin basindan beri var,ama bu farkli sümük gibi uzuyor kıvamlı, renkte hafif sari parlak vajinanizi silince kontrol edin gelindiğinde fark edersiniz