Tutiko Eliftzcn iyiyiz valla şükür ekimde doğum naspse ikinci kızım gelıyor yollrda gecıyor işimden dolayı 3 haftaya izne ayrılcam bi dolsaydı
Edabykl Eliftzcn 24+5 olduk ama pazartesiye gidicez doktora ve ogrenecez kilosunu acaba kac oldu cok merak ediyorum 🙈 en son 21+4 de gitmistim 511 gramdi acaba haftada kac gram aliyolar hic bilmiyorum 🙄
Eliftzcn Tutiko Allah bağışlasın 😇 bize ekim dedi ama şimdi Eylül sonu gözüküyor gibi önden gidiyormuş
Eliftzcn Edabykl Bizde bugün gittik 24+5 800 gr 30 cm boyu dedi dr 21 de 517 gr dı bizim yediklerimize göre değişiyor bence kilo alımları
Eliftzcn Fasulyeninannesi- birden göbek büyümüş hissi var bende de daha şimdiden böyleyse ilerde nasıl olur bilemiyorum 😳