Selam kızlar
Ben hamile kalmadan önce rüyamda iki sefer elif diye kızım varmış ona seslenip çağırırken gördüm,şimdi de nasipse bi kızım olucak ama bu isim eşime önceden seven bi kızın adı 🙄
Şimdi ben bunu koymasam içimde kalıcak çünkü anlamlı güzel bi isim üstelik rüyamda söylendi ama bi yandan da eşimin aklına gelir mi düye düşünmekten alamıyorum kendimi .. ne yapsam doğru olur fikirleri alabilir miyim 😇