Elifasyaaa Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim bebeğim 2500 kilo 1 hafta öncede 2500 du kilo almamış
Ayselrn Elifasyaaa o kadar da düşük değil canım bu ara muz bal ceviz kaşar yemeye çalış ben bugğn gittim 36 oldum tam 2750 dedi bence çok fark yok yani doktor iyi dedi
Hemecikk Elifasyaaa bebeğim 36.haftada 2840 di 37.haftada hiç kilo almamış dedi. Ama sorun değil demişti. 38.haftada 3080 Gr olmuştu. Buna da normal dedi kafanıza takip boşu boşuna canınızı sıkmayın sağlıklı olsunlar yeter.❤️
Ozkangamze2016 2500 Çok normal daha canım son zamanlar daha çok alınıyor her akşam bi bardak süt iç yat bide dondurma ye oda cok kilo aldırıyor benim oğlum 37 hafta 6 da doğdu 2500 du her çocuk bir olmaz sağlıklı olsunlarda yeterli emdikce çok çabuk buyuyorlar
Elifasyaaa Ayselrn muz kaşar peyniri yumurta yiyiyorum ama bu hafta almamış canım geçen hafta 400 Gr almıştı bu hafta gttigimde hiç almamış dedi
ceren_1411 Benim bebeğimde 2600 bazen burada 36.haftalardaki kilolara denk geliyorum 36.haftada az gibi geliyor bana belki de normaldir bilmiyorum 🤷🏻♀️
Elifasyaaa Hemecikk inşallah canım en önemlisi sağlıklı olmaları zatn doğduktan sonra kilo alır zatn. 1 haftada hiç kilo almamasına canım sıkıldı biraz
Hemecikk Elifasyaaa bana da kilo almamış dediğinde benim de canım sıkıldı baya hatta kendimi suçladım. Demek ki bu hafta yediklerime dikkat etmedim diye. Sonra ki hafta korkarak gittim yine almamış derse diye ama almıştı birazcık dikkat edin eminim ki alacaktır.
Buser54 Elifasyaaa benimde aynı şekilde olmuştu. Doktorum hareketi yasakladı ve yemeği arttırdı. Hamur işi tatlı meyve vs yememi önerdi. Muz ceviz ve çiğ badem tükettim 200 gr aldı bi haftada sonraki hafta 300 gr aldı artık şişko bir kızım var 🤪😁