Kızlar gebelik testlerinde yanlış sonuç alanlar var mı ? Mesela pozitif çıkıp da hamile olmayan regl olanlar var mı ? Negatif çıkarsa yalancı olablir ama pozitif çıktıysa mutlaka hamilelik vardır diye biliyorum ben mi yanlış biliyorum ???? Kafamda deli sorular