Incibaby Kızlar sali 16.00 da verdiğim bthcg 107 Cuma 8.30 377 Nasıl sizce acilden verdiğim için doktora görünmedim
Yildiz028 Incibaby 3000 ustu olmasi gerekiyor normal gebelik oldugunu anlamak icin dedi doktorum. Ama bazi degerler cok yavas ilerliyor bence sizinki de yukselicektir.
Gizemm44 Yildiz028 ben bugün 1216 çıktı betam 2 hafta önce 117ydi. Ultrasonda görünmedi bebeğim normalmi 😢
mimar_anne Gizemm44 bu değerle görünmez zaten benim 4500 civarı kese görünmüştü 4+6 da ama 2 haftada az mı artmış ne zaman vermiştiniz tam olarak ilk kanı
Yildiz028 Gizemm44 benimki de gorunmedi canm daha kucukler . 6 7 bazen 9 haftalik oluncaya kadar gorunmuyor sabir insallah saglikla gelsin bebisler ☺️
mimar_anne Gizemm44 canım değerinin 15000 üzeri olması gerekirdi şimdiye kadar 2 gün sonra tekrarla istersen bi kanı 🙄
Ebbruc Incibaby 2 günde bi vermen lazım canım, sen 3.gün vermişsin ve aynı saatlerde aynı yerde vermen lazım bu şekilde sağlıklı olup olmadığını anlayamazsın net olarak.Şuanlık iyi artmış gibi görünüyo