Elifur Merhabalar kızlar tsh hormonu yüksek olan var mı ilaç kullanmama rağmen seviye 5 çıkmış 😔acil olarak dr gitmemiz gerektiğini söyledi yarın için randevu aldım ama çok endişeliyim 17+2 bu arada
FKHA Elifur bende ilaç kullanıyorum benim de bazen normal seviyeye iniyor bazen de ilaç kullanmama rağmen yükseliyor ama ona göre her ay dahiliye doz ayarlaması yapıyor ilaç kullandığın sürece bisey olmaz Allah’ın izniyle 😊
arife123- Elifur Bende 17+2yim bugün sonuçlarımı aldim 6.11 çıktı yarin doktor kontrolüne gideceğim ilaç tedavisine baslar ama yinede çok telaşlıyım
Rumeysa_Taylann52 Elifur Hamileliğimden bu yana tsh benim de yüksek her ay düzenli kullanıyorum doktora görünüyorum ilaç kullanıyorum çok şükür dengeliyor şuan 33. Haftama geldim korkma bir şey olmaz inşallah🌸🌸
moom222 Elifur 5 senedir tsh ilacı kullanıyorum korkma cm hamilelikte yükseliyordu düşüyorda sen ilacını kullan belli bir yerden sonra normal seviyede kalır o ilaç hiç bişey yapmaz ama mutlka kullan 34+5 deyim hala kullanıyorum
FKHA Elifur canım hemde Kağan Kocatepe diye bi doktor var o diyor internetten bakabilirsin çok çok yüksek rakamlar olacak ve uzun süre tedavi edilmeyecek ancak ozaman olabilir yine bile bi ihtimal diyor için rahat olsun sağ Salim kucağına al insallah 😊🙏🏻
Elifur @“arife123-”#p22994253hiç korkma ilaç kullanmaya başla ben halen devam ediyorum.ilk önce 25mg ile başladım dr 50 mg başladı. Yükselip düşebilirmiş dr ona göre ayarlayacaklarmış.
Nese86 Elifur Değer çokmuş.Bendede 2.6 ydi doktor hap verdi gebelikte 2.5 in altında olması gerekmiş oyle okumuştum ben
Gizem0654 Elifur bende de TSH Yüksek cıktı 4600 civarında, Levotiron 25 mg başladı doktor bu ay sonuna doğru tekrar kontrolüm var ☺️