YeniGebe96 tahmin ediyorlar sadece onuda her doktor yapmıyor canım benim ikili taramada bir şey demedi sonrasında erkek olabilir dedi hâlâ bekliyorum bugün 16 gün oldu test vereli sonuç çıkmamış hâlâ haftaya çarşambaya oda belki 15 haftalık oluyoruz o gün inşallah sonuç çıkar da bende bahanesiyle cinsiyet öğrenirim