Kızlar peceteye sürundugumde kahverengimsi bı leke geldi ve bende hemen doktora gittim hani çok değildi ama anne yüregi işte bebeği görmek istedim neyse sıram yok tabi fişde kalmadı dediler vermediler bende aciletimi söyledim ebe doktora söyledi ve doktor ebeyi azarlar tarzda kanamasi varsa bu saate niye kaldı acile gitsin dedi bende acilde çocuğun canlı olduğunu nerden bakacaklar dedim oraya gidin onlar ilgilensin dedi ve doktor bu saatte randevusuz kimseye bakmam dedi yani demekki ölsek randevu isteyecekler çok sinirlendim hani hasta hakları zaten aciletim olmasa bu saatte sırf bebeği görmek için gitmezdim sırf hasta var hakka girmeyim diye de en sonu bekledim hastalar bitmişti yani sizce doktorun bakmama gibi bı hakkı varmı 😓